فرینچر میں کاروباری شراکت کی تجویز

 موضوع: قدیم ڈیزائن فرینچر میں کاروباری شراکت کی تجویز



 عزیز سرمایہ دار،


مجھے امید ہے کہ یہ پیغام آپ کو اچھا لگے گا۔

 میرا نام محمد امجد ہے، اور میں ایک قدیم ڈیزائنر ہوں جس میں تاریخی نوادرات کی خوبصورتی کو محفوظ کرنے اور ان کی نمائش کا شوق ہے۔ 

میں ایک ممکنہ کاروباری شراکت کے موقع پر بات کرنے کے لیے پہنچ رہا ہوں جو مجھے یقین ہے کہ آپ کی دلچسپیوں اور مہارت کے مطابق ہے۔

میں فی الحال ایک ایسے کاروباری پارٹنر کی تلاش کر رہا ہوں جو قدیم ڈیزائن کے لیے میرا جوش و خروش بانٹتا ہو اور ہمارے منصوبے کی ترقی میں مدد کے لیے ضروری وسائل اور مہارت رکھتا ہوں۔

 خاص طور پر، میں ایک ایسے پارٹنر کی تلاش کر رہا ہوں جو ویزا اور رہائش کے حصول کے ساتھ ساتھ کاروباری کاموں میں تعاون کر سکے۔

آپ کے تعاون کے بدلے میں، میں کاروبار میں 60% کا اہم حصہ پیش کرنے کے لیے تیار ہوں۔

 آپ کی شمولیت نہ صرف مارکیٹ میں ہماری موجودگی کو قائم کرنے میں بلکہ آپ کی قیمتی شراکت کے ذریعے ہماری کامیابی کو یقینی بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوگی۔

میں اس موقع پر مزید بحث کرنے اور یہ دریافت کرنے کے لیے بے چین ہوں کہ ہم اپنے مشترکہ وژن کو زندہ کرنے کے لیے کس طرح تعاون کر سکتے ہیں۔

 براہ کرم مجھے بتائیں کہ آپ کے لیے اس تجویز پر مزید تفصیل سے بات کرنے کے لیے کوئی مناسب وقت ہے۔


woodworkar99@gma

شراکت کے اس موقع پر غور کرنے کے لیے آپ کا شکریہ۔ میں آپ کے مثبت جواب کا منتظر ہوں۔


نیک تمنائیں،


محمد امجد

+رابطہ: کال اور واٹس ایپ 923003505066

Post a Comment

0 Comments